56 Ogólnopolski Centralny Rajd Hutników „Beskid Niski – 2018”

56 Ogólnopolski Centralny Rajd Hutników w tym roku gościł w Beskidzie Niskim.

I chociaż w tym roku nie udało się Nam stanąć na podium tej imprezy , to i tak zabawa była udana.Ale po kolei….

Naszą bazą wypadową był Dom Wczasowy Kolejarz, znajdujący się w urokliwej Muszynie.

W pierwszy dzień zwiedzaliśmy Krynice oraz odbyliśmy krótki spacer na Górę Parkową. Po zakwaterowaniu w ośrodku ,nastąpił czas na konkursy, między innymi rzut lotkami oraz konkurs rzutów karnych.

W drugi dzień po śniadaniu wyruszyliśmy na trasę turystyczną ,zielonym szlakiem, na Jaworzynę Krynicką. Tu już trasa była bardziej wymagająca, stromsze podejścia ale nagrodą była piękna panorama na okolicę z Jaworzyny . Po krótkim odpoczynku udaliśmy się do pobliskiego schroniska PTTK ,a następnie zeszliśmy do Czarnego Potoku. Po odbytym meczu piłki nożnej,wieczorem czekała na nas już kolacja grillowa.

Sobota była bardzo ważnym dniem .bo był to dzień Mety. Wyjechaliśmy do Wysowej i szybka trasa na Górę Jawor, na której znajduję się kaplica Opieki Matki Bożej, powrót  do uzdrowiska….ale wtedy właśnie się zaczęło…załamanie pogody, burza, deszcz. Na Metę Rajdu udaliśmy się już w deszczu i niestety aż do wieczora pogoda  już Nas nie rozpieszczała. Zaczęliśmy Naszą prezentację drużyny , braliśmy udział w licznych konkursach. Tytułu z poprzedniego roku nie obroniliśmy ale i tak myślę że każdy dobrze się bawił. Tu chciałbym pogratulować kolegom za zajęcie pierwszego miejsca za bardzo trudny konkurs o wiedzy turystycznej(Marek Prostacki, Adam Lemoch, Piotr Lemoch),pierwszego miejsca w rzucie lotką koleżance(Iza Dąbrowska) oraz drugiego miejsca za rzut kółkiem na kołki koledze(Andrzej Dąbrowski). Nie można zapomnieć oczywiście o naszych wojakach z Piłsudskim na czele oraz harcerkami. Dzień zakończyliśmy uroczystą kolacją w Muszynie.

Ostatni dzień spędziliśmy zwiedzając Muszynę z przepięknym ogrodem sensorycznym.

Nastąpił niestety czas odjazdu….Do zobaczenia za rok…..

W tym miejscu chciałbym w imieniu organizatora wyjazdu Eugeniuza Hleka ,podziękować Wam Wszystkim, za udział w Rajdzie, nie będę tu nikogo wymieniał , bo Wszyscy jesteście Wielcy.